torsdag 31 mars 2011

HEMMA IGEN FRÅN MEMIRA ÖGONKLINIK


I går kom jag hem från MEMIRA ÖGONKLINIK så jag kommer bara att skriva pyttelite idag. Allt har gått jättebra.



Idag ska jag bara pyssla om mig och ta hand om mig. Vovven får ett par korta promenader, eller långa, det beror på hur det känns. 



Ja, här är en liten otydlig karta var i Gävle Memira ligger. Om man åker tåg så är det bara att gå en gata rakt fram så kommer man till Memira. Kommer man med bil så är det lätt att parkera i närheten. Jag tycker att Gävle är en härlig stad. Här finns en massa affärer som inte finns i min lilla gulliga stad. 


Jag ska nu ta och vila lite, kanske lyssna på bra musik. Vi hörs!





1 kommentar:

  1. Oj vad jag blir nyfiken, har precis varit och gjort förundersökningen för CLE. När du har piggat på dej så vill jag ju veta allt om hur du har upplevt linsbytet./K

    SvaraRadera