torsdag 24 mars 2011

Har tagit bort senaste inlägget då webbutiken inte håller vad de lovar!


Ok, jag är så himla arg!  Här gör jag reklam för en webbutik som inte håller vad de lovar. Jag tänker inte skriva webbutikens namn, men det är ingen stor butik och ingen butik som många bloggar om. 




På hemsidan står det att om man skriver om dem i sin blogg så får du 10 % på köpet du gör hos dem. Jag har en del plagg jag vill köpa via dem innan det tar slut, men, jag har beslutat att jag inte kommer att handla hos dem.


Jag kommer aldrig aldrig någonsin handla hos dem. Vilken tur att jag inte hann göra det. Nu förlorar de mig som en köpstark kund.






Usch, arg arg och åter arg. Maila mig om ni vill veta vad webbutiken heter. 


 När ni vill samarbeta med en webbutik och de inte håller vad de lovar, dra er ur samarbetet då. Kom ihåg att få allt nedskrivet och att ni godkänner det. Det är mycket viktigt att ha ett avtal.  Mig gör det inget att de inte håller vad de lovar, jag har andra som är mycket mycket bättre.


Vi Hörs!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar