måndag 14 mars 2011

Dagens Odd Molly+ barn på besök+kattvakt+ säljer på Tradera, kika in!


Hej allihop. Idag är det en strålande vacker dag. Solen värmer så skönt. Äntligen lite värme.
Idag har jag på mig min Odd Molly Short Voile Dress, chocolate. Den är så himla behaglig att ha på sig.


Här en närbild på det vackra sydda mönstret framtill. Naturligtvis två stycken tofsar (tassels.)
Under har jag Odd Molly underklänning i bronze, med den obligatoriska mollyrosetten.


Ja, här är jag klädd för att gå ut. Jackan är min hundjacka från märket Everest, till det mössan från Peak Performance. Halsduken är från underbara Odd Molly, den värmer så skönt så skönt. Jag och vovven Jackie ska ut på stan och se vad som händer där.

Vi var ute ett tag i den värmande solen, sedan var det dags att vända hemåt då jag får besök av mina barn. Som jag skrivit tidigare så ska jag vara kattvakt. Så nu väntar jag...........


Besöket här nu
Ja, nu har de kommit med katten, hon heter Tessan och är jättesöt


Här ligger hon och sover i sköna stolen. Det går jättebra mellan vår hund och Tessan. Tessan ska vara här ett antal veckor, vet inte hur länge. Hon är här för att i hennes riktiga hem börjar man med stambyte i badrum och kök. Ni som har varit med om det vet att det dundrar och låter alldeles förfärligt. Därför ska hon vara hos mig ett tag. Tessan  verkar trivas väldigt bra och jag ska leka  med henne flera gånger per dag. Hon är väldigt kelig av sig.

Ser ni paketet som ligger på bordet. Det är efterlängtat ska jag säga. Jag visar er i morgon vad det är i det. Mycket spännande ska det bli.




Jag har en del Odd Molly kläder ute på Tradera, kika gärna in, kanske det är något som faller i smaken.
Ni kommer till min auktion HÄR jag har en hel del plagg ute just nu.



Jag har bl.a. Lotta Lotta coat, stl 2, ny, ute på Tradera. Så himla skön att ha på sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar