onsdag 2 mars 2011

Heldag i Stockholm med dottern + Mathilde, Odd Molly


 Dottern och jag hade en heldag i Stockholm. Vi passade på att fika lite innan det var dags att bege sig ut och kolla stan. Det var riktigt gott med kaffe och blåbärspaj. Det är bäst att äta så man orkar med dagen.



Vi gick omkring och tittade i olika affärer. Till slut hamnade vi här:
MATHILDE, ja naturligtvis. Odd Molly affär med underbar personal. De är alltid lika glada och tillmötesgående. Mathilde kan även skicka Mollisar om man inte har möjlighet att besöka dem.
Ja, det fanns mycket nytt och härligt i de mest färgsprakande färger. Jag gillar verkligen vårens färger, det är mina färger.


När jag tittar på bilderna så är det som att öppna en karamellpåse, med underbara läckra färger.


Jag såg även Grandmas Coat i Lite Indigo, och det var verkligen en jättefin färg. Så himla snygg. Tyvärr tog jag ingen bild på den, men superfin färg.
Jag själv tycker att i vårens kollektion är den stor i storleken. Jag har en äldre Grandmas Coat och den sitter mycket bättre på  mig. 
Vad tycker ni om Grandmas Coat? Gillar den eller inte? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar