onsdag 9 mars 2011

Odd Molly på Viking Line +städning

Fick reklamblad i brevlådan angående Viking Line. Där står det att man kan handla Odd Molly till låga sjöpriser. Jag undrar hur många olika plagg de säljer och vad priserna ligger på.
Är det någon som åkt med Viking Line och sett vad det finns för utbud av Odd Molly?



Ja, det blev städning i skafferi och lite skåp då jag hittade ett minikryp i skafferiet, ni vet de där pälsängrarna. Jag tycker absolut inte om dem. Jag hittade den igår, så liten så liten, och då blev det till att städa. Men vilken tid det tog, sammanlagt ca 4 timmar. Då är bara halva köket klart.  Men det känns himla bra när man är klar.



Ja efter städningen så tog jag på mig ett älskat Molly plagg. Jag har på mig min x-stitch blouse, jag verkligen gillar färgsättningen. Under den har jag ett vanligt vitt linne, jeans. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar