lördag 19 mars 2011

Odd Molly som jag säljer på Tradera, auktionerna går ut idag + Härligt vinterväder i Hälsingland

Odd Molly till salu på Tradera. 

Här har jag lite Odd Molly som hänger på luftning. En hel av dem säljer jag nu på Tradera. Auktionerna går ut i morgon, så kika in genom att klicka  HÄR så kommer ni till mina auktioner.

Det är så svårt att veta vilka jag ska/vill sälja. Alla är ju så fina på sitt sätt. Men jag inser att jag har nog för mycket Odd Molly (kan man ha det)? 



I väntan på att auktionerna ska sluta så har jag och vovsingen varit ute i det härliga vädret. Igår snöade det för fullt. Men idag, strålande solsken, och varmt är det också. Så skönt att känna att solen börjar värma mer och mer. Snön smälter snabbt nu, och vips hoppas jag, att våren är här. 



Ja, här är en av mina Odd Molly garderober. Så fina färger och plagg. Jag har inte hunnit fota alla mina Mollisar till mitt bildspel. Men jag ska försöka fota lite mer plagg. Många av plaggen i denna garderob finns ännu inte med i bildspelet.



I morgon visar jag bild på min andra Odd Molly garderob. Sedan har jag ett antal lådor med Mollisar också. Så ni kanske förstår varför jag behöver sälja en hel del plagg. 

Ni ska alla ha en jättehärlig lördag, det tänker i alla fall jag ha. Vi hörs!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar