söndag 13 mars 2011

Kattvakt + Melodifestivalen

Hej på er. Ja, nu har Melodifestivalen varit och jag tyckte det var många bra låtar i år. Som ni vet så vann Eric Saade. Det var helt OK.


Men jag tycker att man ska ta bort glasfönstren, för när han sjöng vinnarlåten igen så var det utan glasfönster och det var ändå väldigt bra. Jag önskar Eric Saade lycka till i tävlingen.


Ja, jag hade ju en annan favorit och det var Sara Varga. Nu vann ju inte hon, men jag tror att hon kommer att få en bra placering på Svensktoppen.
På andra plats hade jag The Moniker. En riktig riktig favorit, sången berörde mig, precis som Sara Vargas sång gjorde.
Ja, på tredje plats hade jag Playtones. Jag älskar tonerna, instrumenten. Så himla bra. Men ingen vinnarlåt.


Det var en superbra show som visades medan den internationella juryn funderade.
Marie och Richard var väldigt bra programvärdar. En eloge till dem.


Vem var er favorit? Tycker ni att rätt låt vann?




Jag väntar på att mina barn (vuxna) ska komma till mig. Jag ska nämligen vara kattvakt. Men inte till katten som syns på bilden. Det kommer att komma bilder på katten senare.
Jag önskar er alla en jätteskön och mysig söndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar