fredag 18 mars 2011

Myskväll med Odd Molly + Odd Molly-holic har bilder från Odd Molly träffen + Mina auktioner på Tradera

Ska bli myskväll med Odd Molly, Agneta dress


Idag har jag farit runt i staden och uträttat en del ärenden. Bl.a åkte jag och hälsade på en hälsocentral för jag funderade på att byta till den då den är bäst i mitt län. Det känns bra att åkt och tittat för nu har jag valt klart och jag behåller den hälsocentralen som jag är listad på. Då har jag nästan allt på samma ställe och slipper åka runt för diverse olika besvär.
När jag kom hem igen så blev det en dusch, hoppade i min fina Agneta dress, lila. Tänk, handduken som jag svept runt håret passar ju väldigt bra ihop med min Agneta, eller hur? Fniss.


Här är en närbild på den jättesöta fickan framtill, så rynkig och fin spets upptill.


Närbild på vackra Mollypengen vid dragkedjan. Jag gillar Mollypengar, kan inte få nog av dem. Jag tycker att Agneta är väldigt skön och värmande att ha på sig. Om jag fryser så kan jag ta på mig ett linne eller T-shirt under Agneta.


Ja, här visar jag fjärilen som sitter på ena ärmen, så fiiin. Eller hur?


Sedan vill jag visa ännu mer Mollypengar. Dessa sitter på bandet vid midjan, så jag kan dra åt banden beroende på hur jag vill Agneta ska sitta.
Jag har även en Agneta i rosa, men den visar jag vid ett senare tillfälle.
Har ni någon Agneta? I så fall vilken färg?



Odd Molly-holic visar bilder HÄR från Odd Molly träffen.


Kika gärna in hos Molly-holic och titta på jättehärliga bilder från Odd Mollyträffen. Det ska bli spännande att läsa om vad tjejerna har inhandlat och förhoppningsvis få se lite bilder av det de köpt. Jag brukar själv handla i Odd Molly butiken i Stockholm och tycker att personalen är jättetrevliga och tillmötesgående där.



Klicka  HÄR PÅ MINA ODD MOLLY AUKTIONER PÅ TRADERA. Auktionerna går ut nu i helgen. Ett av plaggen jag säljer ser du nedan:



Denna jättesöta Odd Molly jacka är från en tidig Odd Molly kollektion. Det är mycket sällan denna modell är ute på Tradera. Jag har fått många komplimanger för den, så himla skön att bära. Titta på skärpet, fina broderier, även baktill finns broderier och text.

Ok, jag önskar er alla en trevlig fredagskväll! Vi hörs.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar