tisdag 29 mars 2011

Terrie dress, skickas tillbaka

Hej på er. Hoppas att ni har det bra idag. Min dag har varit ganska hektiskt: Två djurkommunikationer och telefonsamtal  med djurägaren, det tog ett par timmar av dagen sedan har jag handlat och passade då på att  hämtat paket. Har kvar att stryka, dammsuga och plocka undan lite grann.

Ja, jag köpte ju den vackra Terrie dress, så himla fin och skön att ha på sig. MEN: Inte fin på mig. Alldeles för djup urringning och axelbanden kommer att töja sig och då behöver jag korta av dem. Jag vill ju inte börja med att reglera axelbanden. Inte på en sådan dyr klänning. 
Så den fick åka tillbaka till webbshopen. Jag är ju van att gå in i Odd Mollybutiker när jag bodde på Lidingö/Stockholm. Där jag bor nu finns inga butiker som har Odd Molly, utan det blir att beställa i webbutiker. 


Visst är det jättefin färg på klänningen. Har ni köpt Terrie dress? Vad tycker ni om den?


Jag skrev i går att jag hade köpt en massa härliga garnnystan och väntade på en bok. Men boken kom inte idag heller. Så jag kollade mina mail och jag hade av misstag avbeställt den, fniss.Så det var bara att beställa om bokenKAMPANJJAKT har rabattkod till CDON.se där får ni just nu fri frakt om man handlar över 99 kronor. Så passa på.


Nu ska jag springa iväg till den fina garnaffären och kolla på mer garner. Så roligt. 
Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Hallå där - ja du har rätt! Känns den inte okej så är den inte okej, hur fin den än är.

    Vad mysigt med amigurumi - blir lite sugen på att testa.

    Jag har mailat dig på adressen som finns här på bloggen - hoppas det kom fram.

    Trevlig kväll!
    //Bina

    SvaraRadera
  2. Hej Bina, Jag väntar nu på boken om Amigurumi, ska bli spännande och se hur de små figurerna blir.

    SvaraRadera