fredag 11 mars 2011

Dagens Odd Molly + resa till Memira ögonklinik i Gävle + 30 % idag hos Creative Lounge.



Hej mina vänner. 
Nu gäller det! 

Idag har jag varit på Memira ögonklinik i Gävle. Förra året var jag på informationsmöte angående ögonlaser. Det finns en hel del olika behandlingar beroende på synfel etc.
Men först en bild på dagens Odd Molly


Inte den bästa bilden, förlåt. Detta är en jätteskön klänning T 88, som en gräddbakelse. Det finns ett broderat skärp till klänning, det är så vackert gjort.
Jag funderar på att sälja den då jag har så många Odd Molly plagg. Är i stl 2 och jättefint skick.  Är du intresserad så maila mig (adressen står på höger sida.)


Ja, det var ju dags att besöka Memira, så jag klev in där och blev väldigt fint och familjärt bemött.
Jag fick göra en massa tester i form av att mäta hur tjock hornhinnan är, mäta ögontrycket  m.m. Dessutom syntavla, allt som allt blev det 5 olika avancerade maskiner att gå igenom.
Ca 20 - 25 % av klienterna säger Memira nej till. Det beror på att behandlingen inte blir så bra som man vill att den ska bli.
Men, jag klarade det. Vad kul. När jag har gjort behandlingen så återkommer jag om vilken behandlingsmetod som utfördes, lite detaljer och hur det kändes. På operationsdagen så gör kirurgen om en del eller alla  testerna och bestämmer om behandlingen görs eller inte. 





Ja, sedan var det dags att ta tåget tillbaka hem. Jag blev hämtad på stationen och vovven blev så glad att se mig. 

Har ni sett att Creative Lounge har 30 % rea idag! Kika in.


Just idag har Creative Lounge 30 % rea på utvalda plagg. Du kan klicka Här, för att komma till Creative Lounge. Kika in där och se om du hittar något. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar