lördag 26 mars 2011

FICK BESÖK AV MINA BARN + PAKET FRÅN ELSAS HEM + DAGENS MOLLY

I går fick jag besök av mina barn (bor 25 mil härifrån), det var jättekul. Vi åt god middag, åt chips och pratade. Nu i förmiddags åkte de tillbaka till sina respektive hem och jag fick skjuts till min x-tra ort alldeles vid havet. Jag är nämligen stolt kattvakt där. Kissarna mådde bra och efter ett par timmar åkte jag tillbaks där jag bor nu. Jag är nämligen kattvakt hemma hos mig också. Men den katten som bor hos mig ska nog bo här i ca 4 veckor till. Sedan får hon komma hem till sin matte och husse. De håller nämligen på med stambyte i badrum och kök, så det är bättre att Tessan, som katten heter, bor hos mig. 

Ja, när jag kom tillbaka hem så öppnade jag mitt paket från  ELSAS HEM  kika gärna in hos dem för de har en massa fina saker.
När jag öppnade kartongen så låg plagget så här fint paketerat, med tablettask och karameller. 
Jag fick även en liten gåva av dem.



Jag öppnade paketen och vad hittade jag där? Jo jag är stolt ägare över en alldeles underbar Terrie Dress, dark pink. Det är så himla fin rosa färg, jag var lite orolig för att färgen var lite blekare i verkligheten, men det är den inte. Kanonfin.
Som jag tidigare skrev så fick jag även en liten present med i paketet. Jag fick jättesköna Odd Molly Handkräm. Tack snälla ELSAS HEM för den. I morgon får ni se hur Terrie Dress sitter på mig.



Idag har jag på mig  Odd Molly, Fonda Dress. Så mjuk och skön. Jag hade en till i en annan färg, men passade inte riktigt i den färgen så jag sålde den på Tradera. Under Fondan har jag ett vanligt vitt linne.


Fonda dress är en väldigt vacker klänning, med den söta spetsen runt halslinningen och framtill vid bysten. Den fina rosetten med Mollypengar. 


Sedan har ju Fondan de jättefina trumpetärmarna. Så sött tycker jag. Ja, som ni ser så skymtar en av mina tatueringar fram och jag kommer att visa fler bilder av dem. Tatueringarna är en del av mig, och de berättar varsin historia. Min historia.

Jag önskar er alla en jättetrevlig fortsatt lördag och hoppas att den blir bra. Vi hörs!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar