torsdag 17 mars 2011

Finaste från Molly-Tina

Nu får ni se vad jag köpt från finaste Molly-Tina. Kan ni ana vad det är för Odd Molly plagg som ligger högst upp i högen? Mmm, just det. Jag köpte Plath strap dress, lite blue. Den är så himla fin.




Jag har ju detta plagg i en annan färg och tycker att underklänningen är så skön att ha på sig. Ja, jag är ju så att jag oftast vill ha plagg när de inte längre finns att köpa. Så jag blev så glad när Molly-Tina hade denna till salu. Denna Odd Molly kommer jag att använda flitigt. Den sitter väldigt figursmickrande och det tycker jag om.




Titta bara på den jättevackra rosetten, den är i sammet. Söt som en sockergris (hur nu de ser ut, fniss.)




Jättefin fjäril nertill på underklänningen. Så välgjord tycker jag. Är det någon annan som köpt Plath strap dress? I så fall vad tycker ni om plagget? När använder ni det?






Plath strap dress kan man använda som klänning också och det tänker då jag göra. Här har jag på mig den och koftan är ju en Odd Molly, 351 Tallulah coat, lilac. Jag är så nöjd med koftköpet och jag använder koftan flitigt. Den är mjuk och skön och jag gillar fransarna framtill. På benen har jag svarta lite tjockare strumpbyxor. 
Vad tycker ni om min klädkombination? 




Nu är en del Mollytjejer på väg mot Odd Molly träff. Jag önskar dem en jättehärlig dag och naturligtvis lite köp. Spännande att få höra hur de haft det och vad de har köpt.



Nu ska jag äta lite lunch för jag ska iväg alldeles snart. Vi hörs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar