torsdag 10 mars 2011

Grandmas coat 2011, fick gå tillbaka för färgen stämde inte + Memira, håll tummarna och tårna



Hej mina vänner. Jag beställde tidigare en Grandmas Coat i färgen indigo. Tyckte färgen var så fin på produktbilden. Jag öppnade paketet och satte på mig den. Denna Grandmas Coat var väldigt stor i storlek, dessutom var färgen "dassig" blå, inte alls som på produktbilden. :(






Här är produktbilden på Grandmas Coat indigo. Ser ni färgskillnaden. Jag som tyckte att det var sååååå snygg färg (#dregel dregel igen#.) Så den fick fort åka tillbaka till affären. Jag har en Grandmas Coat, grey, från tidigare kollektion och den sitter mycket bättre, inte alls så stor som denna.



I morgon ska jag till Memira och kolla om jag kan byta mina egna linser mot andra = operation! Håll tummarna och tårna att jag kan göra det. Ca 20-25 % får ett nej. Hoppas, hoppas.....





Jag skriver i morgon om utflykten till Memira. Ha´det bra nu så hörs vi i morgon.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar