söndag 6 mars 2011

Lagt ut Odd Molly på Tradera. Kika gärna in


 Jag har lagt ut lite Odd Molly kläder på Tradera. Jag har funderat och funderat på vilka jag ska sälja. 
Denna lilla raring som syns ovanför har varit ett av mina favoritplagg, men det känns som om jag bara har en massa favoritplagg, så denna går till försäljning.


. Kolla gärna in auktionerna här:Odd Molly till salu


En jätteskön top

Ursnygg med Odd Molly skärp
Behöver nog inte presenteras
Oanvänd Lotta Lotta Coat







En raritet från 2004 . Denna jacka har jag fått mycket beröm för, då den är speciell.. Över huvud taget så är Odd Molly plagg väldigt ovanligt att se där jag nu bor.  Den är så himla skön att bära och väldigt figursmickrande.



En skön top att bära.

Jag har även en OM väska, ett äldre gult linne, den underbara light cotton embroidered s/s och lite till ute på Tradera. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar