söndag 20 mars 2011

Köpt Odd Molly i en nyhittad webbutik - Elsas Hem. Butiken med det lilla extra...



Jag har hittat en webbutik som bl.a. säljer Odd Molly!  Den heter ELSAS HEM - Butiken med det lilla extra...
Du kan även gå in i affären för det är inte bara en webbutik. Så ni som bor i närheten av Motala kan kika in hos dem.

För att kika in i butiken så klickar du  HÄR  det finns jättefina saker att titta på.
Denna fina klänning hittade jag där. Det är Odd Molly Terrie Dress, dark pink. Den kommer att bli såå fin i sommar. Jag gillar verkligen färgen. Nu är det bara väntan på att få paketet. Visst är den söt?
Har ni tänkt att köpa den? Kanske i någon annan färg?




 ELSAS HEM säljer bl.a Bombadill, Calou, Chilli Norways Kids, Den Goda Fen, Maileg, Odd Molly.
Det finns ännu fler varumärken, så kika in!


Här nedan kommer lite bilder av det som säljs.
                                                         Ursöt Mobil kanin. 
           Kopp med fat Wendy. Skulle gärna vilja dricka te eller kaffe ur denna skönhet. 
                               Kaninflicka. Så söt, det finns flera olika av dem hos ELSAS HEM.





 Odd Molly Roberta blackgoat cardigan, Vintage chalk. Jag har inte sett den så mycket hos andra webbutiker. Den är jättesöt, annorlunda. Finns fler bilder av den hos ELSAS HEM.
Kanske blir denna cardigan en favorit hos många. Fin är den i alla fall. Flera Odd Molly plagg finns att köpa.
 Ja, då har ELSAS HEM även dessa eftertraktade träskor. Denna är i brunt, men finns i andra färger. En del träskor finns även på rean hos dem. 
 Vill gärna ta med denna bild också. Det är en Klänning Lilla prinsessan silverkrona.  Så jättesöt, fler modeller finns att kika på.
 Här kommer en annan färgsättning av den oerhört populära Träskon. Som jag skrev tidigare så finns det fler färger att titta på.



 Sedan så finns det en hel del söta väskor för barn, och varför inte för oss vuxna. Denna heter Väska Carmen, och den finns på rean.



Förkläde Kristine visar jag här. Visst är det sött, och så kvinnligt. Finns flera andra färger så det är bara välja och vraka.


Ja, det blev en liten visning av den fina webbutiken  ELSAS HEM - Butiken med det lilla extra...


Nej, jag är inte sponsrad utan hittade ELSAS HEM av en slump. Men jag gillar verkligen utbudet där, lite annorlunda. Jag tycker att det är bra priser, passar säkert för de flestas plånböcker.


I dag skiner solen och det är plusgrader ute, så jag ska ta och äta lite lunch nu, sedan går vovven och jag ut på en jättehärlig promenad. Vi hörs!



2 kommentarer:

  1. Åh..där får jag ta och kika in :-) ja visst är terrie dress fin :-) jag var helt inställd på en i dark pink men när jag stod där så blev det en blå ändå :-) jag tror att jag ska ha ett tunt linne under då urringningen inte känns 100% bekväm...:-)
    Ha en fortsatt fin Söndag!
    kram!
    /Peggygirl

    SvaraRadera
  2. Den blå är också jättesnygg. Håller med dig om att urringningen är lite för mycket, så ett tunt linne är nog bra att ha.

    SvaraRadera