måndag 21 mars 2011

DAGENS ODD MOLLY + DHL PAKET

Hej på er allihopa! Nu har det blivit måndag igen. Solen börjar värma mer och mer, snön försvinner sakta men säkert. Mmm, skönt. Snart vår. Det gillar jag. 
Jag har haft Odd Molly ute på Tradera och dags att slå in plaggen och skicka iväg dem. Kul.
Om ni undrar så är det jag som är MamsTrams på Tradera. 


 Idag har jag på mig #495 Ltd Edition silk dress s/less dress. Den är jättefin och skön att ha på sig. Klänningen kommer från Living Tenfold kollektionen. Som  jag skrivit tidigare så gillar jag de äldre kollektionerna. Denna hittade jag på Tradera för ett tag sedan. Jag har även den i en annan färgsättning men den visar jag en annan gång. Under klänningen har jag ett vanligt vitt linne. Jag har koftan Everday Long Cardigan och den är från kollektionen Maestress Sélectif. Det är en av mina älsklingskoftor då den är användbar till många plagg, inte bara till Odd Molly.





Klänningen är av finaste silke och den är mycket välgjord. Titta på de fina knytbanden. Så söta. Runt halsringningen är det vackert broderat. Klänningen har ett vackert fall. 



Här visar jag nederdelen av klänningen. Så fint med annan färgsättning längst ner. 



Ser ni den söta rosetten på Everyday Long Cardigan? Det var lite svårt att fota den, då den smälter så bra in i koftan. Det finns även 2 fickor, men de använder jag inte, de får bara vara prydnader. Koftan är precis lagom varm. Koftan är egentligen mörkare blå, men min kamera ville att färgen skulle bli som ovan. 



Här har jag slagit in Odd Molly plaggen som fanns ute på Tradera. De ska nu få komma till andra ägare och jag hoppas att Mollisarna kommer att trivas hos dem. 
Jag har bl.a slagit in Lotta Lotta Coat, Multi kulti bag, Frill longsleeve, Halterneck linne, Light cotton embroidered s/s, 4-continental x-stich och lite andra plagg. Jag fick gå två gånger för att posta paketen då jag inte kunde få med mig alla på en gång. Så detta är andra omgången paket som väntar på att få komma iväg till sina nya ägare.


Ja, klockan tickar på och det är alldeles snart dags att laga lite middag. Laga och laga, hmm jag ska värma min kasslerpaj som jag gjorde i ordning igår. Mums. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar