söndag 27 mars 2011



TERRIE DRESS, DARK PINK

Hej igen. Nu har det blivit söndag och jag visar på bilden vad det var i paketet från ELSAS HEM
Det är den jättefina Odd Molly Terrie Dress, dark pink. 


Men hur ser jag ut? Ingen smickrande bild precis. Men ni får ta det som det är. Den är mycket snyggare än vad man ser på bilden. Man behöver ha någonting under klänningen, i detta fall hittade jag en av mina bikiniöverdelar. Bara för att ni ska få se hur den sitter. 
Jag tycker att den är normal till generös i storlek, denna är i stl 2. 
Men jag vet faktiskt inte om jag ska behålla den. Axelbanden är inte reglerbara, och om jag behåller Terrie dress så får jag nog korta av axelbanden. Sedan är det urringningen. För djup enligt min mening.
Ja, vad tycker ni? Behålla eller skicka tillbaka?



Här kommer en närbild på urringningen. Ser ni den söta spetsen? 


Terrie dress har fina knytband, men var är Mollypengarna? Saknar dem men det ska tydligen inte finnas några.
Det finns också ett knytband på insidan av klänningen.



Här är baksidan av klänningen. Mycket välgjord tycker jag. 


Jag har förhandsbeställt en Ester Elenora sjal Malin, creme. Den kommer åter in i slutet av april. Jag beställde den från CREATIVE LOUNGE. Den är så himla fin.




Jag ska nu ta och betala lite räkningar och sedan gå ut med vovven. Vi hörs!


3 kommentarer:

  1. Behåll, tror att du kommer att "bo" i den om det blir en fin sommar!

    SvaraRadera
  2. Åh den är ju jättesöt den där klänningen!

    SvaraRadera
  3. Klänningen är jättesöt, men titta så jag ser ut! Hade så gärna velat ha den kvar.

    SvaraRadera