lördag 5 mars 2011

Har öppnat mitt paket innehållande, javisst.. Odd Molly


Jag har varit bortrest ca en vecka och är hemma igen. Jag hann inte öppna mitt paket som jag hämtade innan jag reste iväg. Men nu så: Nu öppnas det och vad hittar vi då:



Jo, men visst. Denna jättefina kofta, naturligtvis Odd Molly, vad annars? (fniss.)
Jag har köpt den på Tradera och den är gjord i 80% lammull och 20% nylon. Den är i jättefint skick.
Den är så himla skön att ha på sig. Den kliar ingenting.
Jag vet inte vad koftan heter, men kanske det finns någon som kan hjälpa mig med ett namn, även gärna från vilken kollektion den kommer ifrån.
Har du en produktbild så tar jag gärna emot den, min mailadress står till höger på bloggen.


Här är en närbild på det vackra skärpet, visst är det fint?


Så vackra klädda knappar och vackert mönstrad kofta. Den ser ut att vara mycket välgjord.
Denna kofta kommer att bli en av mina favoriter.


Här kommer en bild på koftan utan mig.


Till koftan har jag jeans från Lindex och mina underbara nyinköpta stövlar av märket Ten Points.
Jag är så glad att jag köpte dem, för de är så snygga, de är mycket snyggare i verkligheten än vad bilden visar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar