söndag 27 februari 2011

Klick klick på Tradera, sedan mot Stockholm

 Hurra, vilken tur att jag vann auktionen på Tradera. Kan ni gissa vad jag klickade hem? Ja just det, Odd Molly. Naturligtvis. Jag har köpt en kofta från en äldre kollektion. Koftan är så välkommen hem till min garderob. Jag har en förkärlek för de äldre OM plaggen.






 Ja, efter Traderaklicket så var det dags att ta tåget till huvudstaden Stockholm. Jag hade vovven med mig så vi fick sitta i djurvagnen. Resan gick jättebra.


Ja, så kom vi fram till Stockholm. Därifrån vidare färd mot Lidingö. Jag ska vara kattvakt. Alltid kul att ut och resa. Dottern kom förbi, och det var jättekul att se henne. Vi ska ha en heldag  i Stockholm medan vovven får lite skönhetsbehandling i form av total munsanering (tandsten), kloklippning och ett blodprov.



2 kommentarer:

  1. ha ha hon har inte så mycket val, hon får sitta där man sätter henne även om det förekom en del sura miner och ålande vid sista stolsprovningen.

    SvaraRadera