söndag 3 april 2011

UTTLOTTNING AV FALSKT THOMAS SABO ARMBAND MED BERLOCKER

Jag vill fira att mitt bloggande började januari 2011. 

Det gör jag med att ha en utlottning av ett FALSKT THOMAS SABO ARMBAND MED BERLOCKER.
Jag tycker det är så roligt med utlottningar, oavsett om det är något stort eller litet som lottas ut.
Så, om ni vill vara med i utlottningen och få en lott så lämnar ni en kommentar nedan och skriv också er mailadress så jag kan nå den lyckliga vinnaren. 
Har du en blogg och länkar till min sida så får du 2 st lotter. 
Dragningen sker nästa söndag, och det är vår hund Jackie som kommer att dra vinnaren.

Thomas Sabo armbandet är jättesött och armbandet är ca 20 cm långt. 
Det sitter 4 st berlocker på det:.


Här ser ni de 4 berlockerna. De går att ta av dem så man kan byta plats med dem om så vill.


Närbild på det söta ägget och Mimmi.



Här ser ni den jättesöta grodan med den fina stora pärlan och en söt kanin med rosa öron.


                                                           
                                            Här ser ni närbild på armbandslåset.


Ni är så välkomna att vara med i utlottningen av detta fina FALSKA THOMAS SABO ARMBAND MED BERLOCKER. Det är alltså inte ett äkta Thomas Sabo, men fint ändå.
                                                    Lycka till! 
                                                                    Vi hörs!






11 kommentarer:

  1. Jag är gärna med och tävlar! Länkar i min blogg också!
    helena.kampe@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Halloj! Jag r med o länkar också men lägger in länken i kväll om det är ok?

    Bor du S-hamn? Där har vi stuga(hade, min halvbror äger den nu)och jag har spenderat alla somrar som barn där uppe! (ut mot Källvik åker man)

    kram!

    SvaraRadera
  3. Alltså: jag är med o tävlar! :-D

    SvaraRadera
  4. Hej,

    klart jag vill vara med och tävla! :D

    Kram

    Erika
    mail: misselissan@msn.com

    SvaraRadera
  5. Evalena: Jag bor nu i Söderhamn.Jag har precis som du spenderat alla somrar 2 mil härifrån, i Vallvik. Flyttade från Stockholm för snart ett år sedan. Stormtrivs. Vad roligt att ni haft stuga mot Källvik.

    SvaraRadera
  6. Hejhej
    Jag har ju helt missat din blogg... :o( men det tänkte jag ta igen nu så jag har lagt till dig i min blogglista. Hoppas det är okej, annars får du hojta.
    Ha en bra dag! KRAM!

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Jag är gärna med och tävlar! Roligt:-)
    Anna S
    Anna_johansson100@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Jag gillar armband och det här är jättesnyggt .Jag är med och hoppas....på ett nytt armband till våren...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Åå, jag vill gärna vara med och tävla!
    Har länge velat ha ett sånt här armband.

    SvaraRadera
  10. Jag vill vara med - det skulle passa så fint på en av mina döttrar <3

    SvaraRadera