onsdag 13 april 2011

 MITT PAKET FRÅN  by leia d  HAR KOMMIT HEM TILL MIG.
Titta så fint inslaget mitt plagg är. Dessutom är följesedeln vackert inslaget i en rosett. 



Vad kan det vara som är så fint inslaget?



Jag öppnade silkespapperet och jag hittar min jättefina Lise Sandahl klänning i rosa. Den är lite mer rosa i verkligheten än vad bilderna visar. Jag försökte fota så att det skulle bli den rätta rosa färgen, men lyckades inte. I alla fall, en jättefin rosa färg. Denna klänning är mycket figursmickrande. 



Här ser ni en närbild på överdelen på klänningen. Så vacker halskantlinning. Jag brukar inte passa i singoallasydda plagg. Men denna var jättefin på mig, tycker jag i alla fall. 


Titta så vackert rynkat det är under bysten. Denna klänning är väldigt mjuk och skön att ha på sig. 



Här ser ni nederdelen av klänningen. Så vackert. Jag gillar verkligen denna Lisa Sandahl klänning. Den kommer att användas flitigt nu i sommar. Jag är så glad att jag köpte den. 

OJ, FICK ETT ARMBAND AV FINA MIMMI SOM ÄGER WEBSHOPEN  by leia d


 Men titta vad mer som fanns i paketet! Ett jättevackert armband. Tyvärr blev bilden lite suddig, men det är jättefint. Rosa. Jag älskar rosa i alla dess former. 
Påsen ser lite naggad/sliten ut, men det är jag själv som lyckats se till att den ser ut som den gör. Det var ju inte meningen.


Här kommer en närbild av det vackra armbandet. En del av mina kort är ibland lite suddiga märker jag, men jag har ju precis opererat mina ögon och ser suddigt på nära håll. Hoppas ni ändå tycker det jag visar är fint.


Jag vill tacka Maria på by leia d för det jättefina armbandet. Det kommer definitivt bli ett favoritarmband.


Ska nu träffa finaste Josefine, fika lite, umgås lite med mina vänner.
                                              Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar