söndag 10 april 2011

TADAM: VEM VINNER FALSKT THOMAS SABO ARMBAND

                        Hej hopp allihop!


Nu är det äntligen dags att utse vinnaren av mitt Falska Thomas Sabo armband med jättefina berlocker. Det är så himla sött. Jag vill tacka alla ni som är med i utlottningen. Som jag skrivit förut så ääälskar jag utlottningar. 
Berlockerna är som sagt var en söt liten kanin med rosa öron, sedan är det den fina stora pärlan som en gullig groda håller i. Ja, sedan är det förstås Mimmi, Mimmi har sin rosa rosett i håret och naturligtvis rosa skor.
Sist men inte minst av berlockerna är ett ägg i en fin grön färg.


  Nu så är det dags för utlottningen. Min medhjälpare är idag vår vovve som heter Jackie. Hon gör sig beredd nu.



Här sitter Jackie och väntar på att få dra en lott. Men vänta nu.

Jackie tyckte det tog lite tid när jag gjorde i ordning lapparna, så hon gick och lade sig i soffan. Ja då får hon dra vinnaren i soffan då, istället för på golvet.


Dragningen gick till så att Jackie hade sitt huvud uppe och sedan lade hon ner huvudet och den lotten som var närmast hennes nos, det namnet som står i lotten vinner.
VINNAREN ÄR:.


EVALENA!

Grattis till armbandet Evalena. Jag hoppas att du kommer att tycka om det.
Du kan maila mig din adress så kommer armbandet hem till dig.

Tack än en gång alla ni som har varit med i utlottningen.
Vi hörs!

2 kommentarer:

  1. Tusen tack snälla du!
    Jag blir så glad att jag vann, jag brukar aldrig ha tur!!

    kram kram! o ge vovven en kram fr mig!

    SvaraRadera