onsdag 27 april 2011

MIN NYA VÄSKA CAMPOMAGGI

I går hämtade jag ut mitt paket från  NANTUCKET  som är en webbutik jag verkligen gillar.
Som ni vet så hade Nantucket 30 % påskrabatt på allt. Även Campomaggi väskorna.
Så jag beställde en till mig. Det blev en Campomaggi CO9021 VC i färgen Moro, dvs mörkbrunt.



Här har jag öppnat paketet och ut kommer denna skapelse, med en väska inuti. Fint, fint.



Så här ser min ursnygga Campomaggi väska ut. Jag tycker verkligen jättemycket om den. Kommer absolut att bli min favoritväska. Ingen tvekan om det. 




Väskan har en axelrem som jag kan ta av om jag vill. Handtagen på väskan är rejäla och snygga. Här ser ni baksidan av väskan.  Naturligtvis finns Campomaggis logga sydd på baksidan av väskan.


Här är en närbild på framsidan. Under locket döljer sig ett stort ytterfack. Dessutom finns ett ytterfack med dragkedja, lite ovanför locket,
Det riktigt andas gediget arbete om väskan. 



Titta på de fina fiskloggorna, som finns på Campomaggi väskorna.

Här syns väskan lite från sidan. Som ni ser så är det kraftiga dragkedjor. Inuti väskan finns ett fack med dragkedja och ett mobilfack. Dessutom finns det en metallbricka med Campomaggis logga på + text och årtal.



Här är en av lapparna som satt på väskan.
Jaa, denna Campomaggi väska är kärlek i första ögonblicket för mig. 
Vad tycker ni?
Vi hörs!


2 kommentarer:

  1. Mycket fin väska!! En sådan skulle jag inte tacka nej till..
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du. Jag ska inviga den i morgon, efter det kungliga bröllopet i England. Så jag blir upphämtad vid ca 15.00 i morgon o måste börja packa nu :)

    SvaraRadera