söndag 24 april 2011

GÅRDAGENS ODD MOLLY + VILKET PÅSKÄGG, HELT FANTASTISKT!

I går kom mina barn och hälsade på. Vi åt en påskmiddag och det var som vanligt gott. Förutom att potatisen blev torr. Men vad gör det? Ingenting, potatisen slank ner i alla fall. 
Även senapssillen var god. Jag brukar alltid bli mätt när jag ätit allt som har att göra med fisk på Påskbord. Så resten av Påskmaten äter jag en annan dag. 


Under dagen hade jag på mig min fina Odd Molly Wigwam. 




Den är så skön att ha på sig. Under har jag mitt nyköpta linne, märke Culture. På benen hade jag ett par leggings som jag fått av dottern. 


                                  OJ VILKET PÅSKÄGG!
Som ni vet så har jag varit kattvakt åt sonen och hans sambo. De har ju haft stambyte, så Tessan har bott hos mig i 6 veckor. Nu var det dags för henne att äntligen komma hem. 
Som tack för hjälpen fick jag detta fantastiska påskägg:




Titta så mycket fint det innehåller! Nu ni, ska jag skriva vad påskägget innehåller:
Tidningen Vouge, 2 chokladkakor, Björk & Berries Jasminetvål, 3 sorters te, pads, lila pincett, 
Scrub Towel, Scrub Boll, 2 nagellack, flera Active Purifying Mask, flera Refreshing Moisture Mask,
Oil-Absorbing Mud Mask, Chocolate Mud Mask, Express Gold with royal jelly - ansiktsmask, 
Express Beauty with Olive - djupt exfolierande creme, Lóréal eye make-up remover,
Ögonpennvässare, Depend Dip-In Nagellack-remover, Oliv Naturell Cosmetic Wipes,
Olive Naturell 2-1 cleansing water for face & eyes.


Jag kan bara säga Oj Oj Oj. Helt fantastiskt. Jättekul att få. Jag har redan målat mina naglar med ett av de rosa nagellacken. Fint blev det. 


Nu ska jag och vovven ut på en promenad.
                                            Vi hörs!

1 kommentar:

  1. Vilket påskägg du fick..helt makalöst! Väldigt roligt dom visar sin uppskattning på det viset! Förstår du blev glad, å du är säkert värd den fina presenten!
    Fortsatt trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera