torsdag 28 april 2011

KUNGLIGT ENGELSKT BRÖLLOP

Hej allihop! I morgon ska jag titta på det kungliga engelska bröllopet.



Vilket vackert bröllopspar de blir. Jag kommer redan i kväll titta på Williams och Kates bröllop - bakom kulisserna. Ska blir jättespännande att se det. Jag älskar bröllop!!




Jag vill även hylla Lady Diana, som så tragiskt omkom i en bilolycka. Världen förlorade en väldigt vacker ängel. Hennes son William är så lik Lady Diana. 


Det blir ett kort inlägg idag då jag behöver packa då jag blir hämtad i morgon, OBS! efter bröllopscermonin ca 15.00.
Snällt! Ska fira Valborg alldeles vid havet. Jag bor ju alldeles vid havet ändå, men dit jag ska hör jag havet och det tar ca 1/2 minut att gå till stranden. 
Ska ni följa det kungliga bröllopet? Eller titta på sammandraget?


                                                       Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar