söndag 8 maj 2011

Underbar söndag + lite till

Hej på er! Idag är det så varmt och skönt ute.
I går lade jag ut lite Odd Molly plagg på  TRADERA  kika gärna in och titta om ni vill. Dessa är ute på Tradera:



                                                    Odd Molly skip-a-beat top


                                                     

                                              Odd Molly 4 continent x-stich blouse



                                                     Odd Molly tunic
Jag skrev i går att jag även skulle lägga ut plagg på Tradera i dag också. Men jag väntar till nästa helg.


Dagens klädsel blev detta




Eftersom vädret är så vackert så tog jag på mig en klänning från Kappahl. Koftan kommer från H&M. Lite väl varmt med koftan ute, men vid havet så behövdes den då det blåste lite.





Här var det meningen att min egen bild från mobilkameran skulle visas, men bilden blev jätteliten och suddig. Så jag har lånat denna bild. Det föreställer min stads Turistbåt. Snart är det dags för den att börja säsongen.




Nu känner jag mig så här för jag är hungrig och har inte ätit lunch ännu, så
                                                    Vi hörs!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar