tisdag 24 maj 2011


DAGENS ODD MOLLY + FYND PÅ  E-BAY

Nu tror ni att jag har tagit samma bild som senaste inlägget, men inte. Jag har nu även mitt fina nyinköpta fickur från  E-BAY . Men först tillbaka till kläderna. Jag har min jättefina Odd Molly klänning och Odd Molly kofta. Koftan behövdes i dag då det varit en riktigt blåsdag idag. 


Jag tycker att klänningen är så himla skön att ha på sig. Ni ser klockan skymta fram.


Klockan heter Unique Silver Skeleton Case Woman Quartz Pocket Watch. Inköpt på E-bay. Jag 
såg en likadan klocka i en webbshop för pärlor, smycketillverkning. Men den var dyrare där, dessutom
fanns inte kedjan med. Så jag bestämde mig att titta efter en fin klocka på E-BAY. Det var svårt att välja modell för det fanns så jättemånga olika klockor. Den är ganska liten, och söt.
Fråga mig inte varför textraderna blir konstiga lite högre upp men jag vet faktiskt inte varför. För när jag skriver inlägget så ser det ut som vanligt. Strunt samma, vad gör det om 100 år.


 Så här ser klockan ut vid en närmare titt. Så himla söt. Jag kan också öppna framsidan och se hela urtavlan, men det går utmärkt att se tiden så här. En riktigt fin klocka.



Ja, så här ser baksidan ut på klockan. Det är ett otroligt fint mönster. Detta kommer att bli ett av mina favoritsmycken. 


Nu ska jag fixa lite för jag ska snart på Molly äventyr.
                                  Vi hörs!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar