lördag 7 maj 2011

HJÄLP VAD HETER MINA MOLLISAR?

Hej igen. Jag behöver er hjälp snarast!
Jag tänker lägga ut lite Molly kläder på Tradera i dag och i morgon. Men jag kommer ju inte ihåg vad plaggen heter.



Ja, jag har gått igenom mina Molly tags för att på så sätt få någon slags aha-upplevelse. Men jag blir bara osäker.
Så här kommer plaggen jag efterlyser namnet på:



Någon som vet vad den heter? Jag har köpt den på en provkollektion/utförsäljning av Odd Molly. Jag har bara provat den. Jag är inte riktigt säker på om jag ska sälja den eller inte. Vad tycker ni? Behålla eller sälja?



Förlåt för den slarviga upphängningen av kjolen, jag har bråttom att skriva detta då jag inte ätit middag ännu, OCH jag är hungrig, riktigt hungrig. 
Ja, vad heter denna skapelse då? Den har en tillhörande underkjol i powder + ett skärp med fina molly pengar på.
Denna har jag också köpt på Odd Mollys provkollektion/utförsäljning. Jag har bara provat den.



Ja, till sist så har vi denna skapelse. Den har jag köpt i Odd Molly butiken i Stockholm. Men kan för mitt liv inte komma ihåg vad den heter och mina tags hjälper mig inte på traven.


Meningen med mina köp på Odd Mollys provkollektion/utförsäljning är ju att jag ska använda plaggen, men ibland blir det inte så.
Tack för att ni hjälper mig och ha en fortsatt trevlig helg.
                                                          Vi hörs!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar