fredag 20 maj 2011

DAGENS ODD MOLLY + CAMPADRE + TRADERA





Idag har jag på mig min jättefina klänning. Så fin med ett vackert mönster, vackra ärmavslut. 




Även denna klänning är ett av mina favoritplagg. Sval och skön med fina detaljer. Är inte bilden lite suddig? Ja, men det får ändå bli denna bild.



Titta vilket underbart mönster, så vackert.



Här ser ni ett av ärmsluten på klänningen. Med en vacker sprund och fin virkad kant runt om. 
Kanske någon vet vad denna Odd Molly klänning heter?

Campadre Odd Molly kampanj, näe.

I morse började  CAMPADRE  Odd Molly kampanjen.
 Visst var det en del vackra kläder.

Odd Molly Dream Coat Dark Powder är ju jättefin. Men jag tänker så här: När ska jag använda den? Inser att jag behöver den inte. Inget klickande från min sida. Skönt tycker jag.
 Dessutom ska jag på Odd Molly äventyr snart och spar pengarna tills dess. Mer om detta vid ett senare tillfälle i min blogg.
Men kanske någon klickade hem något fint åt sig. Ja, det är jag säker på.

Nu i helgen går en del av mina auktioner ut på TRADERA


Här är ett av Odd Molly plaggen Skip-a-beat top.
Andra Odd Mollisar finns på min auktion, även två Odd Molly inspirerade koftor och en Love Forever Tunika. Kika in om ni vill.
Eftersom vädret är toppen så ska jag utnyttja denna dag och göra det bästa av den = vara ute och ha det skönt, så
Vi hörs!


2 kommentarer:

  1. Hej,
    ååh du har fina House Tucker dress på dig!! Har för mig den kom hösten -09! Inte helt säker men har för mig det! Köpte den själv när den kom.
    Inget klickande för mig heller! Håller på o försöker sälja istället för kommande flytt..inte helt lätt!
    Ha en mysig kväll!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åhh, tack för ditt svar. Det är bra att flytta ibland för då får man sälja saker man inte har en aning om att man hade. Lycka till med flytten.
    Kram

    SvaraRadera