tisdag 10 maj 2011

GÅRDAGENS ODD MOLLY + FINT THOMAS SABO ARMBAND

Hej på er! I går fyllde jag ju år och dagen blev väldigt bra.
Här har jag bytt om för att gå ut och träffa vänner. Vädret var jättefint i går, väldigt varmt.


Här har jag på mig Odd Molly Angelina Dress. Ett tag tänkte jag sälja den, men jag tycker för mycket om den. Den är så skön att ha på sig. Med ljuvlig spets nertill.



Så klart finns den fina Odd Molly rosetten, här sitter den baktill.



Här vill jag visa den fina spetsen nertill på klänningen. Spetsen är lika fin som en gräddbakelse, tycker jag. 


Titta här vad jag fick i födelsedagspresent av min dotter
Jo, ett väldigt vackert ÄKTA  THOMAS SABO  armband och på armbandet satt en Peace berlock, så fin, så fin.




Ja , här ser ni den fina asken som armbandet ligger i. Jag gillar verkligen Thomas Sabo askar.



Här ser ni hur armbandet ser ut. Fint va?



Så här ser låset ut på armbandet. Verkligen gediget gjort. Jag blev så himla glad när jag fick armbandet, för i julas fick jag en Thomas Sabo berlock av dottern. I morgon visar jag den berlocken och hur den sitter på armbandet + dagens Odd Molly.
                                        Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar