fredag 13 maj 2011

TILL SALU: LOVE FOREVER - TUNIKA, NY


Hej allihop. Vad skönt att det inte blev något regn idag. Bättre att regnet kommer på natten. Tycker jag.
Jag gör ett kort inlägg idag då jag håller på att fota Odd Molly plagg för att lägga ut på Tradera i morgon.


Men jag har ett icke Odd Molly plagg till salu och provar att lägga ut det här, annars läggs tunikan ut på Tradera nu på lördag em eller söndag.
Jag säljer Love Forever - Tunika Sota Rosa, storlek s. Inköpt i webbbutiken  ESSERE DESIGN. Kika gärna in och titta plagget hos Essere Design.


För att skicka tillbaka den så behövs plastpåsen som plagget låg i, och jag har kastat påsen. Hmm, dumt av mig.
Jag säljer plagget för 600:- inkl porto. Nypriset är 799:- + porto hos Essere Design.



Tunikan är jättesöt och figursmickrande. I en härlig rosa färg med gråa broderier. Knytband i siden under bysten och  5 klädda knappar framtill. 100 % bomull. Jättefin spets runt halslinningen. Söta ärmar, trumpetärmar.



Här ser ni den söta spetsen runt halslinningen.


Sidenrosetten och de klädda söta knapparna. 


Maila mig om du är intresserad av att köpa plagget. Mailadaressen ser du på högersidan på min blogg.
                                                         Vi hörs!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar