onsdag 11 maj 2011

MITT THOMAS SABO ARMBAND + DAGENS ODD MOLLY

På min födelsedag fick jag ju ett äkta  THOMAS SABO  armband med Peace berlock av min dotter.
Jag fick också en Thomas Sabo berlock i julklapp. Så nu kan jag sätta på den berlocken på mitt fina armband.



Titta på den fina berlocken, det är en kolibri.  Den väntar på att jag ska sätta fast den på mitt armband.



Så här ser den ut på lite närmre håll. Min kamera gör inte färgerna rättvisa utan det är lite skapare rosa och grönt på kolibrin. Så söt, så söt. Tycker jättemycket om den. Asken med kolibrin har legat framme i vardagsrummet sedan i julas. Så jag kan titta på den varje dag och nu kan jag sätta berlocken på mitt armband.






Så här ser det ut när jag satt på kolibrin på armbandet. Det är jättefint tycker jag.


Dagens Odd Molly kommer här
Ja, idag har jag på mig min Fonda dress. Förr, på 70-talet var det väldigt modernt med velour, så när velour började komma tillbaka tänkte jag, näe, hjälp, inte velour igen. Fy, usch. Men, sakta men säkert vartefter månaderna gick så började jag gilla lite velourplagg. Nu tycker jag jättemycket om dem. 



Här är jag med Fonda dress på mig. Jag gillar den här färgen. Jag hade även en annan Fonda med annan färgställning, men den har jag sålt på Tradera. Gillade denna bättre.



Här ser ni de fina Mollypengarna.



Här ser ni hur ärmsluten ser ut. Det är trumpetärmar. Trumpetärmar tycker jag är väldigt fint på plagg. 


Ja, nu ska jag tvätta, gå ut med vovven i det vackra vädret, äta lunch och sedan kommer Josefine och vi har pysseldag fram till 16.30 för sedan ska hon iväg och simma.
                                         Vi hörs!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar