onsdag 18 maj 2011

DAGENS ODD MOLLY


Hej allihop! Idag blir det sol och varmare ute, vilket jag tycker låter jättebra.
Här har jag på mig Odd Molly, kan den heta någonting med wrap around? Kanske någon t.o.m vet vad den heter? Vill väldigt gärna veta det i så fall.
Detta plagg har jag köpt på Odd Mollys provkollektion/utförsäljning för ett bra tag sedan. Gillar den jättemycket.


Visst är den fin? Jag har inte sett den så mycket i bloggar, men flera har säkert detta plagg i sin garderob.
Wrapen har jättefina sydda broderier och jag gillar verkligen färgsammansättningen.



Här ser ni en närbild på en del av broderierna.  Otroligt fint gjort. 



Titta så fina ärmslut, med brun spetskant. Ljuvlig.


Så här ser plagget ut baktill uppe vid ryggen.

Ett till Mollyplagg utlagt på TRADERA

Nu har jag lagt ut ännu ett till Odd Molly plagg på Tradera. Det är den jättefina klänningen Odd Molly Missing dress.


Detta är en av mina favoritklänningar, men det är inte jag! Förstår ni? Jag vill så gärna använda den och har använt den ett fåtal gånger. Jag brukar kalla den för min "gräddbakelseklänning" då den är så fantastiskt fin. En jättehärlig vidd nertill, blixtlås i sidan. Men  jag håller på att rannsaka mig själv och Odd Molly, då jag vet att jag inom snar framtid ev. kommer att köpa fler Odd Molly plagg.

Ska äta lite lunch nu, sedan lämna vovven hos bästa syster och sedan ska jag ut på äventyr.
Vi hörs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar