onsdag 4 maj 2011

ODD MOLLY? EN UNDRAN FRÅN MIG

Hej allihop, jag vet att det är sent men måste fråga er.
Jag är inne på Tradera och hittade denna klänning, men jag känner inte riktigt igen den. Är det så här den ska se ut eller...TRADERA ODD MOLLY - VAD TROR NI?


Ja, jag vet inte. Jag har för mig att den såg annorlunda ut vid halslinningen, ärmarna. För skarpa blåa färger vid halslinningen och nertill. 
I alla fall i Odd Molly affären tyckte jag att den såg annorlunda ut.  Men jag kan ha fel.
Så vad tror ni?
                                                     Vi hörs!



4 kommentarer:

  1. Äkta tror jag, har inte hört att den finns kopierad.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Har inte heller hört talas om kopior på denna modellen!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Den ser äkta ut, det kan ju vara fotot som förstärker det blå på klänningen. jag har en likadan och den ser ut som på bilden.
    Kram Ina

    SvaraRadera
  4. Tack för svaren. Ja, det kan vara som Ina säger att fotot kanske förstärker det blå på klänningen.

    SvaraRadera