måndag 9 maj 2011

FÖDELSEDAG + EGENHÄNDIGT GJORDA SMYCKEN

IDAG ÄR DET MIN FÖDELSEDAG! DET VILL JAG FIRA MED UTLOTTNING AV EGENHÄNDIGT GJORDA SMYCKEN.
Idag fyller jag år och jag vill passa på att Gratulera mig. Hurra, hurra, hurra. 
Det är helt fantastiskt att fylla år. Jag tycker om att fylla år.
I och med min födelsedag vill jag lotta ut egenhändigt gjorda smycken. Jag hoppas att ni uppskattar dem.
Det kommer att bli 2 st vinnare som vinner 2 olika smycken var. 
Här kommer första utlottningen:






Här vinner man dessa två smycken. Ett armband i vackert rosa och lila bomullsgarn med påsydda vita små pärlor.
Det andra smycket kan man ha som armband eller som fotlänk. Längden är reglerbar med en kedja. I slutet av kedjan finns en liten fin droppe.



Här ser ni den jättefina pärlan på armbandet. Man kan byta pärla eller sätta på fler pärlor om man vill.



Här är det handgjorda lilla armbandet som är gjort av bomullsgarn. Tekniken kallas Mittspår. Jag har sytt på vita pärlor för att ge mer effekt. Detta armband knyter du runt handleden.

Här kommer andra utlottningen:  


Det är 2 stycken armband. Armbandet till höger väntar på sin ägare så det är inte riktigt färdigt. Utan jag ska ju lägga till ett lås, men jag vill gärna att blivande ägaren talar om vilken omkrets armbandet ska ha. 
Armbandet till höger har lite starkare färger, jag försökte ta flera kort men det blev lite blekt ändå.


Här är en närbild på det jättesöta hjärta som sitter på armbandet.



Här är ett bomullsarmband gjort med tekniken Mittspår. Jag har har sytt på vita pärlor med hjälp av en nylontråd. Detta armband knyter du runt handleden. 

Det ni behöver göra är att lämna en kommentar om att ni vill delta i utlottningen av armbanden. Om du länkar till min sida så har du 2 lotter. Skriv gärna vilket av dessa två paket du skulle vilja ha. Om det är så att bägge vinnarna vill ha samma paket, så blir det lottdragning. Lämna din mailadress i kommentarsrutan så är det lätt för mig att kontakta dig om du vunnit.
Ni har tills på lördag på er att delta i utlottningen. Dragning sker lördag 16.00. Lycka till!

Dagens myskläder 


På min födelsedagsmorgon har jag mysbyxor från H&M, ett linne som jag fått av min dotter och koftan är samma som i går. Jag ska nu baka  rulltårta och efter lunch ska jag och vovven gå ner till min systers företag och där ska jag bjuda på lite gott att äta till fikat. Rulltårtan med vispgrädde. Mums. Mums igen.
Vi hörs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar