söndag 15 maj 2011

9 MOLLY PLAGG UTLAGT PÅ TRADERA

Hej. Jag har lagt ut Odd Molly plagg på  TRADERA  kika gärna in.


Nu har jag lagt ut lite plagg på Tradera. Det är Odd Molly, två stycken Odd Molly inspirerade koftor och en Love Forever Tunika. Ni ser dem här nedan



                                        Odd Molly 4 continent x-stich blouse, stl 3



                                   Odd Molly skip-a beat top, stl 2
                                         


                                    Kofta från Kappahl, stl 36/38, ny, Odd Molly inspirerad


             
                                                 Odd Molly tunika, stl 3



                                Kofta från Kappahl, stl 36/38, Odd Molly inspirerad



                               Odd Molly rib jersey under, stl 2, nya


                                       
                                        Odd Molly top, stl 1



                       Odd Molly Dreamdate Suntop, stl 2



                          Odd Molly Dreamdate Sunshorts, stl 0. Men jag beställde i stl 2 och på kvittot står det stl 2, upptäckte stl 0 när jag skulle lägga ut den på Tradera. Jag tycker plagget passar stl 2.



                                  Love Forever Tunika, Sota Rosa, stl S, ny



                                         Odd Molly spoiler underdress, stl 2, purple




                                              Odd Molly tunika, stl 2


                        Dags att fika lite nu så,
                                                   Vi hörs!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar