torsdag 9 juni 2011

VÄNTAR PÅ MINA HUNTER

                                             HEJ HOPP ALLIHOP!
I dag är det toppenväder, varmt och behaglig ( njae svettigt kanske är mer sanningsenligt).
Som ni vet så kan man t.ex köpa Hunter på  ZOOVILLAGE  med en riktigt bra rabatt. Ännu bättre är att jag fick ännu mer rabatt genom en rabattkod. Riktigt nice, tycker jag.


Jag hade jättesvårt att bestämma mig för vilken färg jag ville ha. Men till sist valde jag Hunter red gloss boots.
Jag var lite tveksam då jag som ung fick ett par röda gummistövlar på julafton, OCH VAR TVUNGEN  att gå och handla mandel som mamma glömt att köpa. Jag gick iväg med mina nya fina röda gummistövlar och tänkte att det inte var alls roligt att behöva gå ut på Julafton och handla. Kändes jättefel.Tyckte inte att man som barn skulle behöva gå ut på julafton och handla. Jag kom ihåg att det regnade, därför satte jag också på mig mina nya fina röda gummistövlar. 
Därför min tvekan till röda gummistövlar.


Men jag får försöka bearbeta mina tidigare minnen, fniss. Eftersom jag inte hittade bild på hur mina spetsiga röda julklappsstövlar såg ut, så visar jag en bild av Hootenanny Singers. Mycket populära! Det ni!
Ska ta och baka en rabarberpaj nu, så,
                                    Vi hörs!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar