söndag 19 juni 2011

DAGENS KLÄDSEL


HOPPAS NI HAR HAFT EN FIN SÖNDAG.
Äntligen började solen att skina lite grann när vovven och jag var ute i skogen på promenad. Så skönt och så behagligt varmt.
Undrar vad det blir för Midsommarväder, alltid spännande varje år. 
Jag brukar skänka tankar till de delar av Sverige som får mycket regn på Midsommarafton. För visst är det roligare om det är uppehåll? Gärna solsken också, tycker jag i alla fall.

Här har jag på mig min klänning från Indiska.


Den är en av mina favoritklänningar. Klänningen har en fastsydd underkjol och dragkedja i sidan av klänningen så det är lättare att komma i och även ur den.




Här är en närbild på klänningen, det är ett fantastiskt broderat mönster på den. 


Ja, måste ju visa mina jordgubbar innan jag smaskade i mig dem. Svenska jordgubbar är godast. Tycker ni det också?




Ja, dessa åt jag upp i ett nafs. Naturligtvis fick vovven också smaka. Gotteligottgott tyckte hon.


                                        Vi hörs snart!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar