torsdag 2 juni 2011

DAGENS ODD MOLLY

Hej allihop! Idag har jag på mig min fina Odd Molly klänning.
Den är väldigt skön att ha på sig, och perfekt längd på plagget. Idag är det så vackert väder ute, så då fick det bli detta plagg.


Ja, namnet på denna klänning har jag glömt. Men jag har ett antal tags att gå igenom för att hitta just till detta plagg. Så det orkar jag inte göra nu. Fin klänningen i alla fall.
Under har jag Plath strap dress.



Så här fin är klänningen upptill. Med söta Molly rosett att knyta och vackra broderier vid bysten. Ska nog knyta rosetten lite lösare nästa gång, den ser konstigt ut som jag nu knutit den.



Titta här! Vackra broderier på kragen. Denna klänning köpte jag från Camprade, och det var ett mycket lyckat köp.


I morgon ska jag visa vad jag sytt på min nya symaskin.


Jag är stolt över det jag sytt på min maskin. Ska berätta varför i morgon..............



Jag önskar er alla en fin Kristi Himmelfärds dag. Denna vackra blomma fotograferade jag för några år sedan.
                                                                         Vi hörs!



3 kommentarer:

  1. Vad fin du var i klänningen mamma!

    SvaraRadera
  2. Du var väldigt fin i din klänning!
    Ha en fin kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack snälla ni. Jag tycker väldigt mycket om den.

    SvaraRadera