söndag 5 juni 2011

BUBBLADE HOS SONEN OCH HANS SAMBO

Förra helgen var jag och hälsade på mina barn och deras respektive.

Som ni vet så var jag och dottern och handlade plagg från Odd Mollys provkollektion. Alltid lika kul att vara där. 
På fredagskvällen var det dags för mig att premiär bubbla i nya bubbelbadkaret hos sonen och hans sambo.
Jag älskar att bada i badkar, gärna med badskum, badsalt, badflingor, ja allt som hör ett bad till.
Men man får vara lite försiktig med att hälla i ovanstående i ett bubbelbadkar, för det kan börja svämma över en massa skum. Så jag hade inte i någonting annat än vatten.


 Det finns värmeslingor under golvet så det var riktigt skönt att tassa omkring barfota. Nåväl ner i badet kom jag.

Här är en närbild på underverket. Om man vill kan man sätta på ljusknappen så blir det vackert ljus i botten på bubbelbadkaret. Finns olika färger att välja och väljer man t.ex blått så ändras den blåa nyansen då och då.
Sedan så finns det en hel del powerjets och ryggmassage. Är inte så hemma på de tekniska detaljerna, utan fick en instruktion hur jag kan använda de olika funktionerna.



Duschhandtaget är längst till vänster, i mitten finns omkopplare från dusch till kran, och till höger är vredet för vatten till badkaret. Oj, det står helt stilla i huvudet med vad sakerna heter. Det heter ju inte vredet för vatten till badkaret. Men det får heta så idag.


Nu ska jag passa på att vara ute för solen skiner och havet ligger alldeles lugnt.
                                            Vi hörs!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar