lördag 18 juni 2011

MINA NYA HUNTER STÖVLAR





Jag har nu hämtat ut mina nya Hunter stövlar. 
Inte en dag för tidigt. För idag har det duggregnat. Naturligtvis behöver jag då ta på mig dessa, när jag går ut idag.

Jag köpte dem på  ZOOVILLAGE  för ett riktigt bra pris. Fick även 10 % extra rabatt med en rabattkod. Brukar ni använda er av rabattkoder när ni handlar?


 Här är kartongen med stövlarna inuti.  Jag köpte dem i färgen red gloss. De är riktigt fina.



Här kommer en riktigt suddig bild, men jag får skylla på att jag hade ganska bråttom då jag skulle ut. Men ni ser i alla fall färgen på stövlarna. Ska försöka komma ihåg att fota dem lite närmare så ni får vänta ett tag tills jag tagit nya kort på stövlarna.


Nu är det dags att titta på lite mer friidrott. Det gillar jag att titta på, så
                                        Vi hörs!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar