tisdag 14 juni 2011

EN AV MINA VÄSKOR + JACKIE





Min fina skinnväska från min favorit- väskbutik.

Väskan är av märket The Monte. Jag brukar ibland gå till en väskaffär på Drottninggatan i Stockholm.  Affären är jätteliten men har mycket att erbjuda. Tyvärr kommer jag inte ihåg namnet på affären.
Men i maj månad så har alltid affären jättebra rea på sitt sortiment. Det finns både väskor, plånböcker m.m i skinn och i tyg. 


Denna väska hittade jag för ca 1 år sedan, och den är perfekt för mig. Jag får plats med en hel del såsom solglasögon, plånbok, portmonnä, mobil och en hel del småpryttlar  i väskan. 
Priset var kanonbra och då köpte jag den.



                                 
Så här ser väskan ut bakifrån. Axelremmen kan jag reglera beroende på hur jag vill bära väskan.
Det är alltid lika kul att besöka butiken.




Ja, här en bild på vovven som försöker tigga mat. Men hon fick ingenting. Har ni också djur som tycker om att tigga mat? Vår vovve kan nog äta hur mycket mat som helst. Jackie tycker mycket om grönsaker och frukt som  paprika, äpple, melon, ärtor, morötter m.m. Ibland kan det även slinka ner lite tomat om hon är riktigt sugen. 


                                             Regndag i går
I går regnade det nästan hela dagen, men det var bara duggregn. Så det blev regnjacka på när jag gick ut.



Jag tycker om regn, ja jag tycker om alla slags väder. Det gäller bara att klä sig rätt. Jag fick ta på mig mina gamla gummistövlar då jag inte har hämtat ut mina Hunter ännu. Förhoppningsvis hämtar jag dem i morgon. 


Nu är det dags att göra lite saker i hemmet så,
                                          Vi hörs!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar