onsdag 29 juni 2011

Oj, i dag är det jättevarmt.



Kanonväder med andra ord. Min vän ska åka ut med båten och fiska lite. Jag stannar hemma och latar mig. Man får se upp med ormar när det är så här varmt för de gillar värme de också.


Apropå lata sig. Jag läste på AFTONBLADET - Bort med gäddhänget.




Jag tror jag har kvar mina gummiband med handtag. Men de har färgen svart, och i artikeln pratar de om blå, röd eller grön. Mina är ganska gamla, tänk om de går sönder? Hmm, får plocka fram och titta.
Men övningar är ju alltid bra, speciellt om man som jag har svaga armmuskler.
Mina benmuskler är starka, men armmusklerna, oj, oj, oj. Jag minns speciellt en maskin då man skulle lägga på tyngder och sedan föra bägge armarna utåt. Jag skämdes över vikterna jag använde. 
Har försökt hitta bild på redskapet men ger upp.


Näe, nu är jag peppad, så jag ska leta reda på mina hantlar, gummiband m.m.
                                                     Vi hörs!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar