måndag 20 juni 2011

MEMIRA ÖGONKLINIK

Hej allihop! I morgon åker jag till Gävle och jag har hundvakt hemma.


Som ni vet så har jag gjort en RLE-operation på mina ögon. RLE innebär att man med laser spränger sönder mina egna ögonlinser och sätter dit ett par nya linser med perfekt syn. 
Så i morgon är det dags för 3 månaders kontrollen hos  MEMIRA.


Det blir synkontroll + övriga ögonkontroller. Det är i morgon jag får veta om jag ska göra en kompletterande laserkorrigering på ögonen. Om jag ska göra det så får jag en behandlingstid. Det som är så bra med Memira är att denna laserkorrigering ingår i priset. Det är att tänka på när man ska välja ögonklinik.
Jag ska även få ett intyg på att jag inte har glasögon längre, det papperet ska skickas till Transportstyrelsen (tror jag).  På Transportstyrelsen tar de bort det tillägget på mitt körkort. Toppen tycker jag.
Jag är väldigt nöjd med min RLE-operation och enormt nöjd med Memira.


                                                      Vi hörs!






                                        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar