fredag 15 juli 2011




Vovven Jackie sover så gulligt.
Hej igen allihop. I dag är det en regnig dag, men det gör ingenting för jag tycker om alla slags väder. 
När jag satt vid datorn tittade jag till vovven som låg och sov. Titta vad gullig hon är. Jackie sover djupt och hon har tungspetsen ute. Ser ni det?


Jackie älskar att sova med en filt eller ett täcke över sig. Hon har alltid gillat det. Vår vovve fyller 14 år den 10 augusti. Då blir hon "stora tjejen" igen. Det blir hon varje år hon fyller.



Här ser ni en närbild på vår Jackie. Här syns tungan lite bättre. Kommer ni ihåg att jag i ett tidigare inlägg skrivit att hon kan sitta, ligga och stå med bakbenen i kors? Som ni ser på bilden så kan hon även sova med frambenen i kors.  Mhm, hon är jätteduktig vår vovve. Så full med bus.




Jag är ju diplomerad hundmassör så jag brukar stretcha henne ofta. Dessutom får hon hundmassage då och då. Jag kan även göra enkel kiropraktik och bindvävsmassage men har inte gjort det så mycket. 
                                         Vi hörs!




                                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar