lördag 23 juli 2011

Jag tänker på vårt grannland Norge som har råkat ut för en fruktansvärd sorg.
 I går hände det något fruktansvärt i Norge och ön Utöya.




En bomb exploderade mitt i Oslo och personer dog och många personer skadades i attentatet. På ön Utöya dog också över 80 personer och många är skadade. Det var ungdomar på Utöya som inte fick leva klart sina liv.
Jag tänker på vårt grannland och tänker tända ett ljus för alla drabbade.




 Jag hoppas att Ni som läser detta inlägg också tänder ett ljus för de drabbade och dess anhöriga.
Här nedan visar jag en lånad bild som jag kallar "Änglar i himlen". Jag tror på änglar och även samtalar med dem. 




                                              
                                             Här avslutar jag detta inlägg. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar