söndag 3 juli 2011

SÅ VACKERT DET VAR

                               Jag såg bröllopet på Tv. 
Först vill jag rätta mitt inlägg i går angående titeln på Albert. Han är furste, men furste och prins är samma sak. I t.ex Storbritannien kallas han prince Albert, men i Sverige furste Albert. 


Ja, det var verkligen ett sagobröllop jag fick se. Så fantastiska fina kläder gästerna hade på sig, och varmt var det i Monaco. 




 Här är en bröllopsbild på furste Albert ll och nyblivna furstinnan Charlene. Visst är de vackra?
Nedtill på brudklänningen har 40.000 swarovski-stenar sytts dit för hand. Jag tror det tog 250 timmar att sy dit dem. Själva klänningen tog ca 2.500 timmar att sy. Vilken designer fick sy klänningen? 




Jo det blev ju den italienska designern Giorgio Armani. Han var också en av de inbjudna gästerna.


                    Nu ska jag ta och krypa ner i sängen och fortsätta kurera mig.
                                                        Vi hörs!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar