lördag 3 september 2011

HAFT LITE LEDIGHET OCH NJUTIT AV VÄDRET + RECONNECTIVE HEALING - Dr. ERIC PEARL

                                               Hej allihop!
              Jag har varit lite ledig och haft det skönt och bra.
Jag har även haft en del djurkommunikationer och healingbehandlingar som har upptagit en stor del av min tid. Att hjälpa djuren och djurägare är så fantastiskt och lärorikt för mig. Jag har även under ledigheten förmedlat Reconnective healing till klienter och det något som jag tycker är så fantastiskt underbart. 


Vid djurkommunikationer så brukar vovven passa på att vila/sova lite grann. För hon vet att när jag är klar så ska vi gå ut och utforska omgivningen. Sak samma när jag gör healingbehandlingar, då lägger hon sig alltid och har det mysigt på sitt vis.


                                     Reconnective Healing. 
  Jag är Reconnective Healer och utbildad av  Dr. ERIC PEARL. Här ser ni en bild av honom och han håller i sin bok som heter The Reconnection. På svenska heter boken  VÄCK DIN INRE HEALER.


 Ni vet väl att han kommer till Stockholm i slutet av september så passa på att gå hans utbildning i Reconnective Healing, för det kommer att dröja innan han kommer tillbaka till Sverige. 
Mer om detta kommer jag att skriva om i nästa inlägg.


Jag avslutar dagens inlägg med en vacker bild av inre delen av småbåtshamnen. Så rogivande och skönt att få vandra omkring i vacker miljö. Själva  småbåtarna ligger lite längre ut, då det är ganska mycket sten längre in. Men det finns de som har sina båtar förtöjda längst in i hamnen. 
                                                      Vi hörs!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar