lördag 10 september 2011

DAGENS ODD MOLLY + "VARFÖR GRÅTER INTE EMMA?"

Hej allihop! 
I dag är det en mysig kofta från Odd Molly som gäller. Solen ska eventuellt skina lite senare efter lunch, så då ska jag passa på att sitta utomhus och läsa lite ur min biblioteksbok.

Under koftan har jag en mjuk skön t-skirt som jag fått av dottern. Och till det mina svarta Lindex-jeans.

                      Här ser ni en närbild på koftan. Den är varm och skön, kliar inte, sticks inte.  


Närbild på ena ärmen. Jag tycker denna kofta är välstickad, har mycket bra passform. Blir nog en av koftfavoriterna i höst och vinter. 


Ja, som jag skrev tidigare i inlägget så ska jag läsa en av mina lånade biblioteksböcker. Jag har lånat "Varför gråter inte Emma?". Jag tror inte den boken behöver någon närmare presentation. Om ni har möjlighet så läs gärna denna bok, den är gripande, förstående och berörande.




Är det någon av er som har läst boken? Jag själv fick svar på en del frågor som jag funderat på, t.ex hur det var att vakna upp på sjukhus, hur hennes familj och man stöttat henne, hur klarade hon sig igenom begravningen  m.m.


Nu ska jag nog gå ut i den värmande solen. Mina fönster ska jag putsa inför hösten, men inte i dag. Det får bli en senare fråga.
                                               Vi hörs!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar