söndag 18 september 2011

JAG SÄLJER NU EN HEL DEL ODD MOLLY+ LITE ANNAT.

                        Trevlig söndag på er allesammans!
Oj, det var frost i gräset i morse. Bilarna hade en tunn ishinna på rutorna. Det får mig att tänka på att jag behöver lägga ut en hel del saker på Tradera igen. Jag lägger ut nedanstående plagg på Tradera nästa helg. Om ni är intresserade att köpa innan jag lägger ut plaggen så maila mig. Naturligtvis kan jag skicka fler bilder då mina bilder inte ger plaggen rättvisa. Jag inser att jag inte kan ha en massa vackra Odd Molly plagg hängandes i garderoberna. De ska ju användas också. Så jag har försökt att välja ut vilka jag vill sälja, men det har varit mycket svårt. Några plagg håller jag ett tag på, bl.a. Odd Molly jacka, klänningar, halsdukar m.m. Jag behöver fundera lite mer.Så varsågoda, här kommer en bildkavalkad av plagg jag vill bli av med:




Odd Molly Lovely Knit Beanie. Helt ny, endast provad. Säljer den då det är alldeles för kallt på vintrarna där jag bor, och jag behöver en mycket rejälare och tjockare mössa.
Pris: 700:- inkl frakt.

Odd Molly, stl 1, helt nya., inköpt på Odd Mollys provkollektion. Inuti står det sample-not for resale.
Pris: 500:- inkl frakt.

Odd Molly, smalville f/less gloves, helt nya. Inköpt på Odd Mollys
provkollektion.
Pris: 450:- inkl frakt.

Odd Molly, rib jersey under, stl 2, helt nya. Inköpt på Odd Mollys 
provkollektion/utförsäljning.
Pris: 200:- inkl frakt.

Odd Molly, princess tenko scarf, helt ny. Inköpt i webbutik.
Pris: 650:- inkl frakt.

Odd Molly, blues skirt stl ,1 lite blue denim. Helt ny. Inköpt på Odd Mollys provkollektion. Kjolen är mer som en stl 2. Inuti står det sample - not for resale.  Säljer den för jag inser att det är inte min stil.
Pris: 1.000:- inkl frakt.

Odd Molly kofta, stl 1, rosa. Jättefina rosetter framtill, man knäpper koftan med tryckknappar som finns på avigsidan. Koftan är rymlig och passar även stl 2 tycker jag.  Fint skick. Jag säljer den då jag redan har 4 mysiga koftor, varav en av dem är rosa.
Pris: 600:- inkl frakt.

Odd Molly, blus/tunica, stl 2. Från den populära kollektionen burn baby burn. Fint skick, sparsamt använd.
Pris: 750:- inkl frakt.

Odd Molly kofta, stl 1. 80 % lammull 20 % nylon Passar även stl 2 tycker jag. Jättefina klädda knappar, på ryggen står det 232. Det klassiska Odd Molly skärpet som du knyter fram eller bak. Två fickor. Sparsamt använd. Fint skick. Koftan är inte riktig jag om ni förstår vad jag menar. Bättre att den får glädja någon annan 
Pris: 850:- inkl frakt.

Odd Molly, stl 2. Använt några gånger och nytvättade, fräscha. Två mollypengar vid rosetten.
Kanske något för den som ska resa utomlands snart?
Pris: 250:- inkl frakt.

Odd Molly kjol och tillhörande underkjol, stl 2. Helt ny. Inköpt på Odd Mollys provkollektion/utförsäljning. En helt underbar kjol med skärp som har flera mollypengar ditsydda. Detta är en av mina favoritkjolar men jag har en likadan i en annan färg som jag tidigare köpt hos Odd Molly i Stockholm, nypris över 3.000:-. Som jag skrivit i början, jag kan inte ha plaggen hängades och bara titta och känna på dem i garderoberna. Kan ju säga att det känns svårt att släppa vissa plagg och denna kjol är en av dessa.
Pris: 850:- inkl frakt.

Odd Molly, stl 2. Sparsamt använd. Fint skick. Kanske ett julplagg?
Pris: 450:- inkl frakt.

Odd Molly, stl 2. Helt ny.  Underbar vacker med spets och rosetter. Sprund vid ärmsluten och en knapp att knäppa. Som en gräddbakelse. Kan det bli vackrare. Inköpt på Odd Mollys utförsäljning/provkollektion. Ehhh, så svårt att släppa.
Pris: 1.200:- inkl frakt.

Odd Molly, stl 2. Sparsamt använd. Fint skick. Tunn blus, med mollypeng på ärmsluten. Klädda knappar framtill, men du knäpper med tryckknappar. Rosa sydd/broderad fjäril bak på ryggen. Jaha, en favorit som jag säljer.
Pris:  450:- inkl frakt. 

Helly Hansen  damjacka, stl S. Otroligt skön att använda höst/vinter/vår. Fleecefodrad, vattentät, flera fiffiga fickor invändigt. Rymliga fickor utvändigt. Går att reglera ärmsluten med kardborreband/slejf (hmm, vad heter det). Luva i kragen, ifall det blåser småspik ute. Det ska finnas en liten fläck på ena ärmen eller nertill på jackan, men kan inte hitta den. Ska leta vidare. Jackan bör tvättas, går att tvätta i tvättmaskin.  Bra skick. Nypris över 2.000:-, inköpt på Stadium. Jag säljer den för jag kan inte ha hur många jackor som helst. Någon som känner igen sig? (fniss).
Pris: 800:- inkl frakt.

Termobyxor, Craft,  stl 160 cm.Sparsamt använda. Resår och knytband i midjan. Två fickor med dragkedja, gummimudd innanför byxbenens slut. Inköpt på Byt & Köp, Lidingö. Jag köpte dem nya.
Pris: 150:- inkl frakt.

Stövlar av märket Tamaris, stl 38. Jag själv har 37/38. Använda men i bra/fint skick. Dragkedja på insidan av stöveln. Snörning framtill, du kan välja att snöra istället för att använda dragkedjan. En varm och skön stövel. Tamaris är ett kvalitetsmärke. Upptill är det som tovad ull? Jag hoppas ni förstår vad jag menar, se bild. Jag har köpt dem i en skoaffär på Lidingö, dyra i inköp men kommer inte ihåg vad jag betalade för dem.
Pris: 400:- inkl frakt.

Ja, så till sist (puuh)

Pris: 150:- inkl frakt.
Mailadressen ser ni på höger sida av min blogg.
Vi hörs!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar